4 Haziran 2011 Cumartesi

Başkalarından Ağzından Dökülenler -1



Ama benim hala senden başka, her şeyi paylaşmak istediğim kimsem yok.


-İki şehrin arasındayım şimdi;
Biri hiç bilmiyor beni,öteki hiç sayıyor.


Denize düşen bir damla yağmur;
Karıştığı sularda
Kendini bulabilir mi bir daha?
Buharlaşıp,  tekrar yağdığında
Yolu yine denize çıkmaz mı?


Küskün çiçeği gibi kapattım yapraklarımı…

Bekliyorum zamanın geçmesini.

Belki…

Belki  bir dal ışık düşer diye karanlığıma.



gerçeğe masalla ihanet eden güçlü bir çocuğun rüyasına inanmaktır aşk… anladım senin düşlerin eksik …


Kim istemez mutlu olmayı
Ama mutsuzluğa da var mısın?


"Sana anlattıklarım neleri susuyor bir bilsen
Ve anlatmadıklarım neleri söylüyor..."


Az gittim… uz bittim… hiç geldim!!!


Dilsizler yalan söyleyemez anladım,
Ya ben konuşamadım ya sen sağırdın!


Ne zaman gözlerinin içine baksam,biliyorum
İkimizi de aşar,o kapının ardındaki masal


Neyse işte,
Bazı şeyler,
Bazı anlar,
Bazı hüzünler,
Bazı güçler,
Sevmekle aşılamıyor.


* Bunların yazarlarını da yazsam altına biliyorum çok harika olurdu ama bunlar benim daha önce sadece kendim için kenara ayırdığım yazılardan olduğu için yazılarn sahiplerini not etmemişim. Tabi siz isterseniz google'a sorabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder