4 Haziran 2011 Cumartesi

Asosyal Nisan



 Ben acayip bir insana dönüştüm. Asosyallarin şahına döndüm vallahi. Evlendikten sonra oldu galiba ama tamamen benim suçum.
 Mesela birisi arıyor. O an açasım gelmiyor. (Ve ne yazık ki sık sık oluyor) Sonra ararım diyorum. Ama araya uzun bir süre giriyor. Üç dört ayı bulan aralar malesef. Sonra arayan o kişi tekrar arıyor.  Bu seferde geçen aradığında açmadığım ve tekrar geri aramadığım için pişman olduğum için açmıyorum. Sonra ararım diyorum. Ve bu döngü böyle aptalca dönüp duruyor. Ben de asosyal bir insan olma yolunda son hız ilerliyorum. Yarın bir gün kocam da terkederse beni (ki görünürde şu an öyle bir durum söz konusu değil ama ne olur ne olmaz) yapayalnız ölebilirim.Hayatımda en sevdiğim üç arkadaşıma bugün onları aramasam da arayamasam da ne kadar sevdiğimi anlatan bir mesaj gönderdim. İkisi bana aynı güzellikte bir mesajla cevap vermiş ama diğerinden ses çıkmadı. Umarım bir kayıp daha değildir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder